Print SmallNormalLarge EnglishGreek

Δημόσιες Σχέσεις

 

Ημερομηνίες και ώρες διεξαγωγής

 

9 & 16 Ιουνίου 2021 

 

12:00 μέχρι 19:45*

 

*συμπεριλαμβάνονται 1 διάλειμμα με γεύμα και 2 διαλείμματα με καφέ/τσάι

 

 

Διάρκεια κατάρτισης

 

14 ώρες

 

 

Γλώσσα διδασκαλίας

 

Ελληνική

 

 

Χώρος Διεξαγωγής

 

American College, Λεωφ. Ομήρου 3, 1097 Λευκωσία

(αν οι συνθήκες δεν επιτρέπουν τη διεξαγωγή του προγράμματος με φυσική παρουσία το πρόγραμμα θα διεξαχθεί μέσω τηλεκπαίδευσης)

 

Σε ποιούς απευθύνεται

 

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εργαζόμενους που έχουν καθήκον τις δημόσιες σχέσεις (π.χ. διευθυντές, λειτουργοί τμημάτων δημοσίων σχέσεων και λειτουργοί τμημάτων μάρκετινγκ).

 

 

Στόχοι

 

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

  1. Περιγράφουν τη σημασία που έχουν οι Δημόσιες Σχέσεις για την καλύτερη λειτουργία και τη συνεχή επιτυχία της εταιρείας
  2. Διατυπώνουν την χρησιμότητα των Δημοσίων Σχέσεων στους οργανισμούς
  3. Κατατάσσουν τις Δημόσιες Σχέσεις ανάμεσα στα κύρια μελήματα κάθε εργαζόμενου
  4. Περιγράφουν τι ακριβώς θέλουν οι πελάτες, ποια είναι τα οφέλη από τις ποιοτικές Δημόσιες Σχέσεις και πως μας βλέπουν και κρίνουν οι πελάτες
  5. Αναπτύσσουν και δημιουργούν ένα πελατοκεντρικό οργανισμό με τη μέγιστη δυνατή εξυπηρέτηση
  6. Εφαρμόζουν τις τεχνικές των Δημοσίων Σχέσεων, την τέχνη και επικοινωνία με τον κόσμο καθώς και τους βασικούς κανόνες
  7. Συνεργάζονται με τους πελάτες και συνεργάτες αναπτύσσοντας θετική Δημοσιοσχεσίστικη προσέγγιση και συμπεριφορά προς τους πελάτες και συνεργάτες
  8. Επιδεικνύουν επαγγελματισμό προς τους δύσκολους, και να ανταποκρίνονται άμεσα και ικανοποιητικά σε οποιαδήποτε απορία έχουν οι πελάτες
 

Εκπαιδευτής

 

Κωνσταντίνος Π. Χρίστου

 

Ο κ. Χρίστου είναι Γενικός Διευθυντής μεγάλου ομίλου Media στην Κύπρο, σύμβουλος επιχειρήσεων μεγάλων οργανισμών καθώς και πιστοποιημένος εκπαιδευτής. Επίσης, είναι μέλος διοικητικών συμβουλίων διαφόρων εταιριών. Εργάστηκε και εργάζεται ως εκπαιδευτής αλλά και ως motivational speaker, για κλινικές, ασφαλιστικές εταιρίες, εταιρίες πώλησης αυτοκινήτων, πανεπιστήμια και άλλους μεγάλους ιδιωτικούς οργανισμούς.

 

Κατέχει πτυχίο και μεταπτυχιακό τίτλο στη Διεύθυνση Επιχειρήσεων. Η 25χρονη εμπειρία του στην επιχειρηματική αγορά σε συνδυασμό με τη συνεχή του ακαδημαϊκή επιμόρφωση αλλά και εκπαίδευση του προσωπικού μεγάλων οργανισμών, του δίνουν τη δυνατότητα να αντιλαμβάνεται πολύπλευρα τα θέματα της ειδικότητας του που είναι η Εξυπηρέτηση και η Αντιμετώπιση Παραπόνων του Πελάτη, οι Τεχνικές Πωλήσεων, οι Δημοσιές Σχέσεις, το Στρατηγικό Μάρκετινγκ και άλλα πολλά σημαντικά για τη λειτουργία και ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

 

 

Πιστοποιητικό κατάρτισης

 

Το American College θα απονέμει Πιστοποιητικό Κατάρτισης σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα.

 

 

Κόστος Συμμετοχής

 

Δικαίωμα Συμμετοχής

€ 335    

Επιχορήγηση ΑνΑΔ

€ 238    

Πληρωτέο ποσό

97    

 

Η συμμετοχή ανέργων είναι δωρεάν.

 

 

Περιεχόμενο

 

Η έννοια των Δημοσίων Σχέσεων

  • Τι σημαίνει ο όρος Δημόσιες Σχέσεις;
  • Είδη πελατών/συνεργατών και ο «σωστός» τρόπος προσέγγισης
  • Σχέση Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων

Η σημασία των Δημοσίων Σχέσεων

  • Λόγοι προσφοράς «φτωχών» Δημοσίων Σχέσεων
  • Ανάπτυξη θετικής προσέγγισης και συμπεριφοράς
  • Εφαρμογή Θετικής γλώσσας (Positive language)

Δομή και λειτουργία

  • Χαρακτηριστικά «καλού» δημοσιοσχεσίστικου οργανισμού
  • Η σημασία της στρατηγικής των Δημοσίων Σχέσεων στη λειτουργία της εταιρείας
  • Ανάλυση περίπτωσης: «Στρατηγική Δημοσίων Σχέσεων των McDonald’s»

 Σχέσεις με πελάτες και καταναλωτές

  • Κτίσιμο δημοσιοσχεσίστικης συνείδησης
  • Δημόσιες Σχέσεις και «Τοξικοί» πελάτες
  • Μετατρέποντας τους τοξικούς πελάτες σε θετικούς

Η διαδικασία της επικοινωνίας

  • Ανάλυση του μοντέλου της επικοινωνίας
  • Η επικοινωνία στις Δημόσιες Σχέσεις
  • Πώς διαβάζουμε την γλώσσα του σώματος;

Πρόγραμμα και στρατηγική

  • Ποιοτικές και Ποσοτικές Δημόσιες Σχέσεις
  • Στρατηγική Δημοσίων Σχέσεων

Πρακτική εφαρμογή

  • Εμπόδια αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Η σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Εφαρμογή της διδακτέας ύλης από το προσωπικό των εταιρειών σας

 

 

Δηλώσεις συμμετοχής

 

Παρακαλώ όπως συμπληρώσετε και αποστείλετε μία από τις πιο κάτω αιτήσεις στο email seminars@ac.ac.cy ή φαξ στο 22368001 μέχρι την Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021:

 

  • Αίτηση Εργοδότη για Συμμετοχή Εργοδοτούμενων σε Σεμινάριο (αν ο αιτητής είναι ο εργοδότης) ή
  • Αίτηση για Συμμετοχή σε Σεμινάριο (αν ο αιτητής δεν υποβάλλει αίτηση μέσω του εργοδότη ή είναι άνεργος).

 

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την κ. Άντρεα Λεβέντη στο τηλέφωνο 22368015 ή στο email seminars@ac.ac.cy.

 

 

 

 

 



Download our bulletin

Erasmus+ Program

eShop

Είσοδος   
Lost your password? - Not registered?
facebook instagram twitter youtube linkedin

Physical Address: 3 Omirou Avenue, 1097 Nicosia, Cyprus | Mailing Address: P.O. Box 22425, 1521 Nicosia, Cyprus  
Tel: +357 22368000  |  Τηλεομοιότυπο: +357 22368001  |  Ηλεκτρονική Διεύθυνση: info@ac.ac.cy

© Copyright 2021 American College. All Rights Reserved  |  Terms and Conditions