Print SmallNormalLarge EnglishGreek

Ένας ακόμη επιτυχημένο σεμινάριο

 

Στις 12 και 19 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε το ταχύρρυθμο σεμινάριο Εξυπηρέτησης Πελατών του American College για 6 συνεχόμενη χρονιά. Εκεί ο κύριος Κωνσταντίνος Χρήστου ανέλυσε τις βασικές αρχές της εξυπηρέτησης πελατών, όπως τη προσέγγιση, τη συμπεριφορά προς τον πελάτη, αλλά και τη σημασία της σωστής εξυπηρέτησης για την καλύτερη λειτουργία μιας εταιρείας.

 

 

Το σεμινάριο είχε το μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων συμμετεχόντων με επαγγελματίες του χώρου από κορυφαίες εταιρείες, οι οποίες εμπιστεύονται το American College, όπως η Atlantic Insurance και ο όμιλος Char. Pilakoutas Group. Το σεμινάριο είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και φοιτητές της Μηχανογραφημένης Λογιστικής του American College ως επιπλέον κατάρτιση στο πλούσιο πρόγραμμα σπουδών τους. Η Μαργαρίτα Σταύρου, η οποία παρακολούθησε το σεμινάριο ανάφερε πως «το σεμινάριο κύλησε ευχάριστα και είχε την ευκαιρία να αντιληφθεί τη σημασία ενός πελατοκεντρικού οργανισμού».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα επαγγελματικά σεμινάρια του American College είναι επιχορηγημένα από την Αρχή Ανθρώπινου Δυναμικού και έχουν από τις υψηλότερες βαθμολογίες συμμετεχόντων στην Κύπρο. Το αναλυτικό πρόγραμμα των επόμενων εκδηλώσεων αναρτάται στην ιστοσελίδα του Κολεγίου, ενώ μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή τηλεφωνώντας στο 22 661122. Αξίζει να σημειωθεί πως κατά τη διάρκεια των σεμιναρίων παρέχονται δωρεάν σνακ, καφές και αναψυκτικά.


Download our bulletin

Erasmus+ Program

eShop

Είσοδος   
Lost your password? - Not registered?

American College, 2 & 3 Omirou Avenue, P.O. Box 22425, 1521 Nicosia, Cyprus  |  Telephone: +357 22661122  |  Τηλεομοιότυπο: +357 22665458  |  Ηλεκτρονική Διεύθυνση: college@ac.ac.cy

© Copyright 2019 American College. All Rights Reserved  |  Terms and Conditions

Δημιούργημα της: Dynamic Works  |  Με την ισχύ του EasyConsole CMS